تعمیرات سیستم صوتی

راهنمای استفاده فرستنده و گیرنده صوت بيسيم وايو آديو​

راهنمای استفاده VAIO AUDIA wireless sound transmission

  1. ابتدا آنتن ها را روی فرستنده و گیرنده ها با دقت نصب و ثابت میکنیم.
  2. ادابتور 12 ولت مخصوص فرستنده را متصل و با دو ثانیه نگه داشتن دکمه پاور دستگاه فرستنده را روشن میکنیم با همین روش گیرنده ها نیز روشن و خاموش میگردد).
  3. سيگنال صدا را از خروجی aux یا mon یا line به ورودی فرستنده متصل میکنیم. به هیچ عنوان خروجی باند و پاور به ورودی فرستنده نباید متصل شود توجه داشته باشید هرچه صدای ورودی فرستنده کمتر باشد و صدای گیرنده ها تقویت شود دستگاه کارایی بهتری خواهد داشت. 
  4. با زدن دکمه set روی فرستنده و گیرندهها کانال فرستنده و گیرنده را روی نمایشگر با هم مطابقت میدهیم. برای تغیر کانال در فرستنده و گیرنده ها ابتدا یک لحظه کلید set را فشار میدهیم تا کانال مورد نظر روی نمایشگر مشخص شود سپس با نگه داشتن کلید Channel و زدن كليد – يا – کانال مورد نظر را تغیر میدهیم. سپس دستمان را از روی کلید set برمیداریم تا پس از 3 ثانیه کانال مورد نظر ثابت گردد. همچنین برای کم و زیاد کردن صدا در گیرنده یا فرستنده ها از کلیدهای و استفاده میکنیم، میزان ورودی یا خروجی صدا در گیرنده و فرستنده روی صفحه ی نمایشگر نمایش داده میشود.
  5. ادابتور مخصوص گیرنده ها را متصل میکنیم و پس روشن کردن گیرنده ها و تطابق کانال مورد نظر با فرستنده چک خروجی گیرنده ها را به ورودی mic یا line کو یا پاورمیکسر یا لاین اری و باند اکتیو متصل می کنیم.

    اگر کانال فرستنده و گیرنده ها با هم روی یک عدد باشد در گیرنده ها چراغ سبز رنگ connect روشن خواهد شد که نشانگر اتصال فرستنده و گیرنده میباشد.

نکات لازم:

  • توجه داشته باشید هرچه گیرنده ها و فرستنده در ارتفاع بالاتری قرار بگیرد اتصال پایدار تری خواهید داشت.
  • همچنین در صورت ارسال صدای دیستور یا بیش از اندازه به ورودی فرستنده امکان قطعی سیگنال صدا در فرستنده ها به صورت لحفله ای وجود دارد.
  • در فضاهایی که فرکانس مزاحم وجود دارد اگر دستگاه پس از مدتی دچار افت برد لازم شد فقط کافیست یکبار فرستنده را روشن و خاموش کرده تا از ثبات کاری لازم برخوردار شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *